Kampania obejmowała produkcję spotu edukacyjnego „ Prawdziwe życie w realu, nie w wirtualu” oraz jego promocję w internecie, na yotub’ie, facebook’u i stronie projektu.
Celem spotu było uświadomienie odbiorcom zagrożeń, z którymi mogą się zetknąć podczas korzystania z internetu oraz zwrócenie uwagi na ryzykowne zachowania podejmowane w sieci. Obecnie świat nowoczesnych technologii stał się dla młodych ludzi naturalnym środowiskiem rozwoju, służy jako pomoc w edukacji, forma komunikacji oraz rozrywki. Jednak młodzi użytkownicy wirtualnej przestrzeni, często nie są w pełni świadomi zagrożeń, na jakie mogą być narażeni podczas korzystania z niej oraz jak poważne konsekwencje generuje niewłaściwe i nadmierne użytkowanie.
Czas trwania kampanii: 01-30.09.2019 r.
Spot: „ Prawdziwe życie w realu, nie w wirtualu”: https://www.youtube.com/watch?v=Za83qr7ZpxY